It's over now

sitter och skriver manuset till det förbaskade talet. Jag känner på mig att det kommer gå dåligt :-/
Hade nationella i Engelska B idag. Första delen - Läsförståelse - var inget att sätta i julgranen, det gick så dåligt. eller jag är dålig. Och andra delen - Hörförståelse - gick lite bättre iallfall! Jag pratade med Johanna och hon sa att det skulle lösa sig. För jag har ändå klarat de andra två delarna. Och betyget var nog inte ifara vilket är en lättnad för mig. JA jag klarade det. aldrig mer.
Direkt vi slutade tog vi en tripp till bergsyn och de kända glassarna. Den minsta rymdes inte i min mage även fast jag inte ätit lunch.
Skjussade tillbaka Julia och Stina på skolan och emma hem till henne och nu sitter jag här. Är snart klar med manuset så jag ska träna med stödord och se hur länge det tar.Senare idag har jag en klippning och sedan väntar krattning i högsta hugg. Eventuellt att jag ska till Christoffer och se film eftersom jag ändå börjar kvart i ett i morgon. lysande:-) live you life

rihanna. älskar låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0