I'll be all you need and more

vädret idag har varit helt sjukt! Snö/ Sol/ Moln och hagel.
Nästan varje gång jag tittade ut genom fönstret var det en ny syn.
Iallafall så har jag haft frisörlektion hela dagen. På förmiddagen hade alla nationellt prov utom jag och sarah, så jag rullade en permanent och läste lite ur boken.
Lunch var thaiwok, det lät gott men smakade inte detsamma.
PÅ lunchen planerade vi klassfesten som blir av på lördag och det börjar nästan bli tradition att den är hemma hos mig. Det ska grillas och drickas i mängder! Det kan inte bli annat än toppen!
Nu sitter jag och läser i Hår och kemiboken. Permanentprov i morgon och för mig gäller endast högsta betyg, jag siktar på det iallfall. Så nu ska jag läsa till halv nio då min träning börjar.
image213
image212
_________
Till den anonyma som undrar om min fläta i luggen. Det är en vanlig inbakad fläta. Eventuellt att man kan göra en utbakad, då flätar du bara utochin. Du lägger yttersta håret du tar under det mittersta håret istället för över.
Det beror på vilken av flätorna du syftade på :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0