hej och hå

dagen är bara för bra idag!
Sitter på mammas jobb! Skulle på ungdoms så jag åkte med kvart över 10 från skolan. Skrev provet idag också och det kändes jättebra! svarade på alla frågor och det kändes som att jag kunde allt :-)
Påväg till bussen sprang jag på johanna som bekräftade att jag klarade nationella den skriftliga delen och jag är så glad :-)
Det kändes som att det kunde vara gränsfall, men minst godkänd sa hon! made my day.
Har köpt en kavaj och hittade en kofta jag ska köpa i morgon eftersom jag hade mitt kort hemma. Typiskt
Nu ska jag hem och skriva mitt PM och efter det jobba. OM jag hinner städa. Det borde jag.
Även tack till Emma som hjälpt mig att få ordning på saker och ting här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0