hatar

min hals tar död på mig.
Tänk dig att proppa in en banan i näsan varje gång du andas. Bhaha. Dåligt exempel men det blev till en funderare. Ont har jag hursom helst.
Provade träna litegrann men gav fort upp, passade lite med ida och gjorde några fysövningar. Jag hade fördålig fantasi så jag tittade på träningen mot slutet.
Ska koka lite te, även om det är långt ifrån gott. men egentligen behöver jag nog inte själva tepåsen, för jag har för mycket honung så det smakar ändå bara det. blä.Allt för min hals

Idag slutade jag iallfall halv 12. Jag Sarah och Emmsan skulle och fika, mitt i lunchrushen men vi fick plats på kitchen. tog en latte med smak som inte var någonting jämfört med waynes.
Tog kort med salongen till Guiden och sedan gick jag och sandra en vända på stan.
Skulle ha en klippning,men det hade blivit fel så det var 2 klippningar och det gick väldigt bra. Jag blir så glad. :-)
Fick även besked igår att min frisörlärare flyttar söderut. Jäättetråkigt verkligen. Precis när man kommer bra överens och med hennes energi och vilja att lära oss känns det som en kniv i armen ( inte hjärtat eftersom då dör jag). Suck. Jag hoppas att vi får minst lika bra eftersom Soffi är guld värd. Lär ut på ett bra sätt, förklarar bra och bara allmänt en skön lärare med kunskap om allting.
Visst alla har sina brister, men helt klart ett minustecken att hon åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0