fortsättning

idag har jag varit ganska ambitös, eller lite iallafall.
Sov först ut. Händer inte så ofta så det var väldigt skönt. ville helst inte stiga upp så jag startade tv:n istället. där var det gossip girl. har aldrig sett det tidigare, men det var bra.
DUschade klädde mig och gick till aurum där emelie jobbade. Hon slutade och sandra kom och bytte av henne. Så jag åt lunch (frukost) med sandra och kollade schemat.
GIck hem i regnet och bakade schackrutor.
Gjorde grillspett till middag av majs kyckling, fläskfile och äpple. + sallad, avokado, gurka och tomat. Det var smaskigt.
Ser hockeyn lite smått just nu. Final och Ryssland gjorde precis mål. NU ska jag på en promenad till julia där fika väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0