en kväll

kvällen har flytit på väldigt bra, tiden har -som vanligt- gått fort.
Väktaren borde dyka upp nu, han är faktiskt lite sen. Jag har gjort nattkörningen klart så jag väntar bara på att få gå hem.
Skulle mer än gärna spenderat min kväll i Umeå med världens bästa, men det får vänta till nästa helg.
Skoldagarna är räknade. För mig är det mest troligt max 3 + avslutningsdagen. Eventuellt en extra med ploj och skoj!
Mina tår värker en smula och känner mig lite trött. Det ska bli otroligt skönt att lägga mig i min säng & jag hoppas nästan inte att jag ska kommaihåg min dröm, de senaste har varit så sjuka.
Tänkte ta in datorerna och se hur det går för Sverige och Perreli. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0