don't tell me you're sorry

precis hemskjussad av Sandra som jag umgåtts med ikväll.
Jag åkte och handlade och sedan kom hon och hämtade upp mig hemma, vi lagade tacos och sedan har vi sett en film, Alfie. Dock fick vi inte se slutet eftersom skivan var skadad eller dylikt, men resten var iallfall bra.
I morgon väntar först match, sedan jobbar jag. Var inte särskilt mycket, så det blir nog rätt lugnt. Börjar fundera på nästa helg hur jag lägger mina beslut. Antingen åker jag till Camilla på fredagen och festar där. Match lördag och sedan till Umeå på Brännbollsyran. Eller så Åker jag ner till Umeå på fredag, åker tillbaka på kvällen, deltar i matchen och åker ner med sandra på lördagen och sover där till söndagen. Ajja, inget jag måste bestämma nu iallfall.
Det andra alternativet beror mycket på vad som kommer att ske i veckan. Inte jag som avgör.
Sängen nu, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0