det är väldigt kul

..att inse att vi hade sovmorgon och jag kom hit i vanlig tid. Eftersom jag har varit ledig så länge hade jag glömt det. Ajja, det är inget att göra åt saken.
Igår föresten när jag var på jobbet åkte det ett tivoli förbi på e4an, eller först bilar sedan någon annan karusell, jag vill bara ha stadsfesten nu!!! wonderful

BÖrjade också tänka på en sak, när jag var ute och gick i söndags mötte jag en äldre dam och hennes man i lika dressar. Så himla sött på något sätt. Det är många gånger jag sett det. Precis likadana och kepsar.
Och nu är verkligen det nära mina älsklingar är påväg till mama, igen. puss och kram


jag har nog heller inte insett hur nära det är till sommarlovet. älskar det verkligen,
Festen börjar nu på fredag i Umeå, ska bli storslaget i sommar. ÅH kan det bara vara nunununu NU 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0