28 maj

todiloooo! idag har jag haft en väldigt lugn dag faktiskt.
Började halv 11 på skolan, så jag gick på ica innan och köpte vatten och physalis och sedan tog jag bussen till skolan. Fint väder och varmt ute, ingenting kunde gått snett!
På skolan hade vi klassråd, eller vi fick info om nästa vecka och sedan hade vi en tävling. Lunchen bestod av mexicanasoppa, mums! not.
Tog bussen till Emma och sedan gick vi till stan, köpte melontuggummi (begärligt) och sedan gick vi till nordanå och var med klassen.
Vid 2 gick jag till salongen och var där en stund, gick en snabbis på stan och kom sedan hem strax före fyra. Spelade monopol med bror eftersom han hade köpt ett nytt spel, med Sverigestäder, jag lagade mat och gick i KK undertiden. Kyckling och nudelwook med broccoli. Och lite sweet chilli.
Nu ska jag hänga tvätt och sedan byta om till träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0