vårlänslor

idag har jag haft en klippning, eller jag uppklippning rättare sagt och efter det kom emelie så jag slingade hennes hår. Folieslingor, så det tog sin tid, men färgen blev fin. Beige varvade med blekning som jag vävde. Det såg precis ut som en typisk sommarfärg på reklamer och sånt!
Efter det gick vi på ica för att köpa potatisgratäng och sallad och så cyklade vi till mig, där vi mötte Bella Rebecca och Emmiiis! Grillat stod på menyn och efter många om och men fick vi glöd i grillen och superkocken (jag) grillade. Vi var hungriga och hade inget tålamod så vi just och precis tog köttet från grillen när det var klart, en bit var väldigt blodig, rå om du skulle frågat mig. MEn vårkänslor fanns det gott om, skulle varit mer om vi satt ute på altanen, men vi ville inte frysa!
Nu sitter jag på jobbet iallfall och de andra äter, men jag är fortfarande proppmätt efter grillningen så jag sörplar endast på en ramlösa.
Jag har stängning ikväll, så det blir förhoppningsvis lite sovmorgon i morgon!
tiden är inne för att jag ska fortsätta, ta ut mina kakor ur ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0