varför inte?

lov går alltid för fort, det började nyss känns det som.
iallfall så var sundsvall wonderful, lite lättare börs och väldigt mycket tyngre väska (kändes det som)
vi åkte först buss i 6 timmar, 1 byte i umeå, såg film på vägen, coach carter som är förövrigt lika bra varje gång, landade i sundsvall klockan12 och vi checkade in på hotellet. Ungefär hur fint som helst. Shoppingen startade och vi var besvikna till att börja med. Endast en fodralklänning, så vi tog bussen till birsta city och det var drömmen. Monki var helt och hållet gjord för jessica. jag hittade en kjol som inte fanns i min storlek, shortsen hade inte hunnit komma och väskan kostade närmare 2000 =/ slutade med en tshirt.
Annars har jag införskaffat mig strumpbyxor, skor, en jacka & en kjol med flera användningsområden (linne, klänning och kjol.). (+klänningen och tshirten. )
Jag sparade mig en aning till stockholm. gud i jesus. 7 dagar kvar. hjälp mig. nedräkningen har pågått sedan 14 januari, ochdet är så sjukt nära nu. det känns overkligt.
steg upp igår kvart i nio, gick ner och åt hotellfrukost som jag tycker är överskattat. Dock vet jag nog varför.
Fil, banan och havregryn + frukt, satt bra i kistan.  gick på stan lite extra och fikade inne på in.
Bussfärden hem kändes inte som 6 timmar, vi sdåg lite film, åt , läste och sov. Så när vi landade på busstationen 20.05 var jag nästan fit for fight. bara klädbytelse och sminkning. därefter förfest &utgång.
jag sandra och elin drack några drinkar och shottade lite olika konstigheter. På station spelade krutov och vi dansade i mängder. varmt var ordet.
kom hem vid kvart över två, så jag gick och lade mig direkt, jobb väntade klockan 11. Klipp, sling och färg, men det gick som smort!
nu har iallfall jag kommit hem och vi ska äta pizza eftersom kevin har vunnit presentkort på en resa på 8000. så det en resa inom en framtid.yes. blir nog dock sallad för min del, pizza är inte min grej.
jag och rebban ska också boka en resa. Turkiet är detbestämt. All inclusive i Alanya. nuväntar jag bara på att rebecca ska ringa så jag kan boka resan :-) Jag är så nöjd-
I morgon ska jag till piteå och åka skoter och mysa i idas stuga. Så jag måste packa och planera nu!
känns som att jag svamlar för mycket nu, så jag ska se när middagen är redo för att ätas. kyss
ps. det är bäst att emma kommer hem och slutar sola innan så jag inte lyser upp hela staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0