Trying my best

Dagen har gått som en raket, när jag vaknade i morse trodde jag att dagen skulle gå segt som en snigel framåt, men jag har pysslat på med frukosten, bakat tigerkaka och städat lite här och var så nu är det bara en kvart till jag blir avbytt!
Vädret är ganska fint men det snöar, så jag skippar promenaden. Tänkte att jag städar mitt rum med dunderhög musik istället. Det är egentligen konstigt hur musik kan göra något tråkigt roligt och verkligen liva upp stämningen. Spelar ingen roll vilken situation, utan det mesta blir bättre. Exempel Partymusik gör mig superpeppad och gladast i världen. I en skräckfilm är det lite kusligt när det kommer "spännande" musik. och så vidare.
Peppa för kvällen! Jag ska och hämta sandra på busstationen tio i åtta och där efter kan inget stoppa oss.
wonderfull. kanske att jag ska vila litegrann, jag steg trots allt upp på tok för tidigt.
Men så ses vi i kväll. I dimman.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0