TJABBA

kvällen igår var helt jättemysig. Mycket vin, mycket kex och mycket päron :-)
Spelade något spel och pratade om allt mellan himmel & jord.
Idag vaknade jag halv 11, kände att jag behövde sova ut, gick upp & åt, tog på mig träningskläderna, städade lite och sedan åkte jag och emma och tränade. Gym. DEt gick fint, jag tog det rätt lugnt med tanke på att jag har träningsmatch i morgon. På de senaste veckorna har jag knappt tränat för alla resor. Sundsvall, Piteå & stockholm. Ajja jag är kallad så jag gör det bästa av situationen.
Ikväll såg jag delvis hockeyn, som gick åt skogen, sedan så har jag bowlat som också inte gick särskilt bra, elller sista rundan gick bra, dock hann vi bara klart halva!
Stjussat runt lite folk & det är underbart att ha körkort.
Sötadrömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0