Tisdag!

Det är spikat

Jag, Rebecca, Bella & Sandra. Alanya. All inclusive. 1 vecka.
Wonderful


Idag har jag haft frisör hela dagen, vilket har gått bra. Är på helt suveränt humör, har dansat och sjungit hela dagen.
ååååh :-) jag vet inte riktigt, men det går inte att förklara. Jag är så glad. Helt underbart så allt är bra. Jag drömmer även underbara drömmar!
Efter skolan köpte jag och ordnade allt som skulle ordnas, Sulor till skorna, en nu dragkedje"hållare" och rakblad. Och därefter till Resia för att boka resan, och den är bokad :-D
På vägen hem svängde vi förbi biblioteket och coop!
Jag har ätit middag så nu ikväll ska jag eventuellt ut och springa och se hockeyn, sedan lägga i det sista i resväskan. jag älskar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0