Time goes by so slowly

tjjjjao. nu sitter jag på jobbet och håller precis på med nattkörningen. KVällen har varit överdriven lugn med 96 pensisar som varken druckit eller klagat. bara ätit och tackat.
dom kom vid fem, och jag svär att det var äckligt när alla 96 st stod i lobbyn och smygfes att det luktade illa. pest.
Iallalfall så idag har jag varit dukig och städat. inte bara ytligt utan hela min "garderob" där jag har smink, smyken och all den röran. Nu har jag iallafall rensat och gjort det stiligt & jag är helt spänd på att grejsa lite mera=)
Sedan var jag och hämtade min cykel på stan som jag lämnade i torsdags och därefter slog jag in mammas paket. Jag var lite lurig eftersom jag la ögonskuggan jag köpt längst underst och godiset hällde jag över, så för en timma sedan fick jag ett sms
" Tack för presenten kram mamma"
Så jag svarade. "Såg du vad det var?"
"Godis"
Jag höll på skratta ihjäl mig. Ingen punkt eller glad gubbe eller något. Det var verkligen " tack för godiset........"
Så jag skrev "Inget mer?"
Efter tjugo minuter fick jag svar
" Superfin ögonskugga, tack!" hihi
Nu har vakten kommit så jag ska nog göra klart! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0