there is nothing you can do

på jobbet idag fick jag den konstigaste kommentaren jag nog någonsin har fått.
-"Denise, du är nog den älsta 18 åringen jag känner"

iallfall, nu sitter jag hos evelina & ida, vi och carro har just sett motorsågsmassakern, var lite äcklig, och nu hoppas jag att vi kan se lite oc innan jag ska köra hem.
Jag jobbar även i morgon så jag ska köra hem och därefter cykla till jobbet, mamma behövde bilen i morgon.
Jag ska även till pappa i morgon och sova där hade jag tänkt mig.
Lovet är slut nu snart, det har gått fort, och det är mycket troligt eftersom jag har hunnit göra så mycket. När man har roligt går tiden fort. Lov är till för att spenderas med de man tycker om, och det känner jag att jag har gjort.
Minnen skapas och ögonblick är till för att förevigas.

Jag såg också förövrigt hockeyn idag, lika mot modo och luleå klarade sig ifrån kvalserien.
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0