THE candy!

jag hade ställt väckaren i morse eftersom jag hatar att sova länge, men jag slog tydligen av den och vaknade sedan av ett sms =/
Gårkvällen var iallfall roligt, vi dansade och dansade :-) Dock fick Sandra ont i magen så vi åkte hem 10 minuter innan det stängde.
Idag har jag varit på långpromenad med Rebban och Bella. Vi gick broarna fast med Victoriabron. Vi blev sugna på att grilla, men hade ingen ved eller korv med oss så vi gick hem till mig och  tände våran grill, fast vi tog bort gallret, bakade pinnbröd, gjorde varm choklad och skar upp korv. Jättemysigt, så satt vi där utanför våran veranda och grillade korv! Vi orkade inte vänta till glöden kom fram utan grillade i elden, men det smakade lika bra!
Började jobba klockan 18, och ikväll är det nästan lika dött som lördagskväll, utom att det är 7 som ska äta middag...
Det var tänkt att dom skulle äta någon konstig fiskröra, men jag kände mig överambitös så jag lagade lax och koktpotatis och romröra till sås. Det ska bli mumsigt till middag.
I morgon ska jag först jobba, Frukost och lite i städet. Det var länge sedan nu, men det är faktiskt skönt i bland. Högsta musik i mp3 så är tempot uppe på toopp! Efter det ska jag gymma, antingen själv eller med Emelie. Därefter ska jag och Rebecca och fika, jag tror att vi bestämde Lilla Mari. Det är mysigt där och jag har knappt varit där. 1 gång tror jag. För mig blir det oftast så att jag går på Waynes eller Kanel, eftersom det är nära och bra.
Sedan ska kvällen spenderas med Rebecca, Honey & You´ve got served och massvis med goda saker. jordgubbar, kiwi, godis, glass och så vidare. lovely.

It's a lovely day, just got paid,
Stack it up, be on my way,
It's Lovely day, lovely day,
Lovely day, lovely day,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0