tell me

jag har hunnit med massor idag, och det känns faktiskt bra!
Först började jag jobba kvart över 5, så jobbade jag till halv 2 ungefär. Plockade fram frukosten, bakade rulltårta, chokladkaka och en pepparkakskaka och var i städet en stund. Efter det cyklade jag hem, och det var betydligt varmare än i morse och tog bilen till FV för att träna lite, men jag fick bara låna bilen en liten stund, så det blev ett väldigt kort träningspass.
Körde på coop och skulle handla våffelsmet och grädde eftersom att det är våffeldagen idag, men mitt kort fungerade inte att betala med, det har avmagniserats, så jag hade bara 20 kr kontant så jag lämnade grädden där. Hem för att duscha, sedan hämta upp Rebecca hemma hos henne, så skulle vi och fika på Lilla Mari, men det stängde precis när vi gick in där, så vi gick på waynes istället, sedan på ica för att handla lite frukt och ramlösa! Efter det ppå Hemmakväll för att hyra 2 filmer. Honey och Hairspray blev resultatet där!
Nu sitter jag hemma och skall laga mat, men jag är inte det minsta hungrig, så jag får se hur det blir med den saken!
Rebban kommer hit efter middagen igen, så ska vi mysa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0