save it

idag var jag ledig från skolan, men jag var duktig att stiga upp klockan kvart över 9.
Duschade och klädde mig, städade litegrann och pysslade på.
Jag åkte förbi jobbet och hämtade en påskgåva från jobbet som bestod av en trisslovv, biobiljett och lite godis!
Sedan körde jag till stan, skulle lämna väskan på lagning och lämna tillbaka en tshirt, träffade jonna & elin så vi tog en lunch på waynes.
Efter det har jag varit och handlat. Vi var nog inte de enda som hade en tanke på att göra det innan påsk. Nästan fullt på parkeringen och långa köer.
Nu ska vi strax äta, jag har skalat potatis och gjort klyftpotatis i ugnen, ska och hämta vårat främmande också.
Grillat är så gott faktiskt. även om jag kan uppskatta något enklare ännu mer. Det känns ofta som att tacopaj eller kyckling är underskattat.
ikväll ska jag förmodligen träffa emmi.
nu ringer hon. p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0