nuså

stockholmstrippen var underbar, likaså rihanna om inte mer.
det finns inga ord, men det var nog inte oväntat. Lite tråkigt att hon spelade så kort, men jag är sjukt nöjd över det jag fick se. Sjöng och skrek såmycket jag orkade och stämningen, no words.
max 20 meter från rihanna,  åhå.

FÖr att inte tala om shoppingen, dock blev det inte lika mycket som jag hade tänkt mig.Jag vet inte om det är dåligt för mig eller bra för min budget?
VI gick så fötterna dånade och jaa, hela resan är bara ett minne för livet.
Allt är bara så fint. Caféerna såg exotiska och var fint designat. Smoothisarna,jordgubbar, annanas, det såg så sommrigt ut. Jag älskar stockholm.

KÄnslan att vara hemma i slask och frusenhet känns bittert. jag fryser. Det var sjukt kallt att cykla till stan, men jag antar att jag gjorde fel klädval beroende på vädret. Är mycket nöjd över det jag shoppade. Men var ska jag hitta min blommiga drömkjol när det inte exixterar i sundsvall,stockholm eller skellefteå? förmodligen måste jag nog tvingas sy en om jag inte hittar den och det kommer att sluta i kaos.
Många tack till elin och sandra. wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0