min ängel

jag sitter på jobbet just nu, har jobbat sedan klockan fyra och det har gått lysande!
60 personer trerätters och betydligt fler vinglas och drinkar, en man har somnat sittandes i soffan med drinken i handen och en kvinna gick och lade sig före 10 för att hon var för onykter. På äldre dagar är det inte som man är nu. De dricker för att det är gott och blir fulla, i bland väldigt. Men de flesta i min ålder dricker för att bli full, spyr nästan för att det är äckligt och kan inte varje gång behärska sig.
Kvällen har flytit på bra iallafall, känns som att jag började nyss.
I morgon har jag träning på morgonkvisten, dock klockan 12, men jag kommer nog inte isäng före 2 så lite sömn blir det!
Jag jobbar även i morgon kväll, eller jag börjar klockan 3, så innan dess ska jag hunnit packa :-) wwweeho

Kommentarer
Postat av: Aenton

I Firefox så syns inte texten, fix it ;D

TAGGA RIHANNAAAA!!!!

2008-03-02 @ 01:04:48
URL: http://aenton.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0