Måndag

den här veckan kommer att bli underbar.

Måndag(idag): Ledig från skolan, 1 kund, tränat & lunchat med pernilla, löpträning
Tisdag: Heldag Frisörteknik, sedan visning i umeå (sover där)
Onsdag: Kurs i Umeå, Träning
Torsdag: Halvdag Frisörteknik, träning
Fredag: Balzac
Lördag: Jobba
Söndag:Jobba och Balzac

Inatt sov jag hos pappa, somnade på soffan ett antal gånger, jag pilla &sandra var ute och lekt med jimmie. Jag vaknade i morse 10 över 8, åt och klädde mig och tog bussen till stan, eller bussen var försenad så jag åkte med till örviken och därefter till stan. Gick till friskvårds, men tog det rätt lugnt eftersom träningsvärken dånade i hela kroppen plus att jag har löpträning ikväll.
Hade en klippning idag, vilket gick bra, alltid lika roligt och åt lunch med pernilla som åker till thailand i morgon. Avundsjuk, jag är så avundsjuk!
Betalat resan har jag också gjort, känns skööönt och nu längtar jag som attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0