make me smile

morgon igen! och kylan sved mot mina bara fötter när jag hämtade tidningarna lite tidigare. Jag hade hoppas på vår, varmare och sol. Det verkar som att jag ska glömma det för ett litet tag, det är trots allt bara i början av mars än!
Kom hem igår eftermiddag från piteå, det var jätteroligt och rätt mysigt. Åka/köra skoter + att sova i en stuga där man inte är beroende av någonting. Det kan vara väldigt skönt ibland. Det ända man behöver tänka på är ungefär att fylla på ved så man inte fryser ihjäl. Grilla och allmänt prat, mums.
Igårkväll var jag hos evelina & ida i deras nya lägenhet, det var fest. Men jag körde och jobbar idag så lika bra att ta det lugnt.
Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska krypa framåt, gärna jogga. Tänkte baka till lunchen och jag slutar klockan 15. Ska till mormor och äta födelsedagsmiddag (även om hon fyllde år 9/2) och innan dess se hockeyn. Slutspel är klart, helt underbart faktiskt. Jag hoppas att luleå klarar sig för KS, och att det blir mora och brynäs som får agera i den sitsen!
Ikväll väntar mest troligt en väldigt lugn kväll, jobbar även frukost i morgon.
Jag känner mig helt pigg och glad idag, som en lärka ungefär, kan det bli sommmar snaaaart?
Nu ska jag sätta igång med bakningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0