just nu

jätteroligt att vara på skolan och göra onödiga saker om spelberoende på min lediga dag!
jag var dödstrött på skolan och åkte hem med kvart i 2 bussen, jag tycker att jag har gjort tillräckligt då!
jag har köpt sulor till skorna och varit hos pappa. Sista dagen med syster som åker till australien i ett år, kul för henne mindre kul för mig! kommer iallafall att sakna henne!
vi åt köttfärsås & spagetti och fruktsallad till efterrätt och såg lite tv.
Efter det har jag varit hos rebecca, i morgon bokar vi :-D :-D Turkiet en vecka. Jag, Rebecca & Bella, oddsen talar för en underbar vecka!!!
jag har nästan provat hela min garderob och börjat packa inför stockholm, varför gör jag alltid såhär? bäst är nog att ta det översta och vara nöjd med det, men icket.
Jag har iallfall valt nu, så nu ska jag lägga det i resväskan, och låta det ligga.
NAManamannanannaaaaaaa sjukt så glad jag är. Helt sanslöst. Jag lever mina drömmar

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0