hemskt mycket hej!

sitter på jobbet nu, igen!
idag har jag varit och tränat, så jag fick inte sova överdrivet mycket. Träningen gick bra och efter den hade jag "utvecklingssamtal" med min tränare, även det gick prima.
Fick hämtning och var hemma klockan tio över två, då stekte jag kyckling och gjorde en sallad, ducshade och tvättade håret, fönade och lade fram nästan allt som jag ska packa ner i kväll när jag slutat.
i morgon gäller det iallfall, kommer vara jättetrött på bussen, eftersom jag slutar 12 och ska därefter packa och bussen går 5.50!
håller påatt baka tigerkaka, det är bara 10 lunch i morgon, så jag utsåg mig själv till bagare, nu är tiden inne för att fortsätta! take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0