hear me

våran termometer visade -19 när jag steg upp kvart i 5 i morse. Jag hade hoppats på att det var någon som lurades, men icket.
Jag klädde mig som en packad åsna och cyklade till jobbet & jag frös inte. Ett under, för det måste nog vara första gången iår, att det varit kallt och jag klätt mig rätt.
nu sitter jag på jobbet, tog en liten paus för jag har nästan gjort allt som behöver göras, för dettta tillfälle iallfall!

´Try to tell me what I shouldn't do
You should know by now I won't listen to you
Walk around with my hands
Up in the air
'Cause I don't care ´

 Avril är egentligen jättebra. Och hur definerar man egentligen?
Jag lyssnade jättemycket på hennes låtar tidigare. Albumet "Under my skin" stor sett älskar jag. Attityd och bra musik helt enkelt :-)
p&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0