Grattis!

Mamma fyller 25+21 år idag=)
TIll henne har jag köpt en ögonskugga från makeupstore. Jag tänkte lägga den i en kartong och sedan hälla över godis så hon får hitta det inom en kort framtid! Lisette smsade också inatt och ville vara med på presenten.
Iallfall, kommer inte ihåg vad jag har berättat.

I Torsdags var jag iallfall på stan med jonna, vi var och fikade och jag köpte ett par byxor från gina, och ögonskuggan till mamma! Även ett par skor, till emelie.

Efterdet fick jag stjuss hem och packade därefter stjuss till busstation. 205 var bussen som gick till Boliden och Sandra. Hon hämtade mig på busshållsplatsen och vi åkte hem till henne. Jättesöta syskon och fint hem! Vi åkte på ica och en sväng förbi oskar.

Vi såg en film som jag inte kom ihåg vad den hette och åt psysalis, vindruvor, annanas, päron & kex. mumsigt.

Vi låg och pratade långt in på fredagen och vaknade vid halv 11! Bussen hem gick vid 1 så jagvar hemma klockan 2, då åkte jag och pappa och hämtade annas bil på flygplatsen eftersom hon åkt till Oslo.

Nu måste jag städa, vi får nog främmande snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0