godnatt!

jag kom nyss hem från station. Jag körde ikväll, men dock hade jag rätt kul, det enda som är jobbigt är när man är nykter är att alla är så jobbiga! Skriker, puttas och är bara allmänt irriterade, vissa iallfall!
Något annat som också är tråkigt är att de spelade så dålig musik. Jag ville dansa, och det var verkligen inte bra musik tycker jag!
Tidigare ikväll började vi iallfall hos Elin.
Jag, hon, Jonna, Jessica & Amanda firade jonna med att äta middag. Fläskfile i mangosås & klyftpotatis och avslutade med tårta=)
vid åtta åkte jag och hämtade upp Sandra, Amanda och Lisa som anslöt till truppen! förfest och massor med prat och sånt!
Vid elva åkte vi till station och folket började ösa in, dansade till fötterna gjorde ont och är välbehållen hemma. Amanda och Sandra sitter nog och äter mumsig mat, men det förtjänar dom nog. Föresten så var sandra världens sötaste (och fullaste) det är lika bra att slå till stort när man lika slår till =) PUSS på dig


Kommentarer
Postat av: sandra

hahah, PUSS PÅ DEJ MEEED

2008-04-04 @ 18:04:42
Postat av: sandra

Jag gjorde ett hjärta med, men det vägrar bloggen =( Bara så du veeet =)

2008-04-04 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0