Fest för hela slanten

vilken gårdag alltså!

Vid ett åkte jag tillpappa och direkt gick jag anna & jimmie ut i det fina vädret (mulet), jimmie åkte skidor och var otrevlig och på dåligt humör, annars sötast i världen.

Vi åt glass och till middag åt de hemmagjord pizza. Otur för mig att jag skulle äta hos monica, men nog tjuvåt jag en tugga eller två.

Hem för att göra mig i ordning, tog en sväng förbi coop och köpte groggvirkeoch sandra på aurum. puss.

Fick stjuss till monica där vi mötte en glad tjejjjjjj. Haha I present gav vi henne en "Wild Africa" med tanke på att hon skulle bli en Wild African!

Sagt och gjort. Vi lagade mat, som blev utsökt. Jag får nog ta på mig lite av äran. Kycklingwook vaar det iallafall och gott var bara första bokstaven.
Förfestandet startade och vi körde ölspelet, och alla kom igång. Tiden gick fort och plötsligt var vi i stan och på balzac. Där dansade vi nog hela kvällen. Varmt och mycket folk. ALla trängdes och jag kunde knappt hålla balansen när alla knuffade mig. Ett sår på armen som svider, men jag kan lova att det är värt det :) Kom hem kring 3, tror jag. och det var helt underbart. jag känner mig nästan fortfarande full, men det stämmer nog inte :):):)ååååhhh puss på alla.






och det är vid dessa tider jag hatar att jag har godislöfte. jag är helt omringad godis. Geléhjärtan, chockladhjärtan, påskägg, salta pingviner, turkisk peppar, lösviktsgodis x2. JAG KLARAR INTE DETTA
jag är aldig sugen annars. men det är plågsamt. Men om jag ätit 3 gånger sedan 20 augusti är det kanske förståndligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha hallådär på oss!

2008-03-23 @ 00:17:46
URL: http://metrobloggen.se/elinjoanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0