dagen efter kvällen före

gårdagen var fullspäckad, dagen började med Engelska efter det lunch och sedan Svenska. Min hjärna stod stilla och det tog en evighet att bli klar med referatet, jag hade jobbat sent i torsdags så allting bara snurrade i huvudet.
Efter skolan tog jag bussen till stan och träffade sandra, gick runt och tjollrade på och blev sedan sminkad på makeupstore. Fick stjuss hem därifrån så jag och sandra började göra oss i ordning. Elin och andra sandra kom efter ett tag, så när vi var klara åkte vi till stan för att förfesta och äta middag, en underbar sallad från kanel, dock blev jag väldigt mig, men det skulle inte stoppa mig.
Vi gick och hämtade ut pengar innan vi gick till station, där det var trevligt, mycket dans och goda drinkar! Jag hade en helt klart godkänd kväll:-)
det mest sjuka var att någon tjej som gav sandra en rak höger. alltså ett knytnävsslag rakt på kinden, sjuka människa.
Elin sov här, och vi vaknade vid halv 12, och sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket, bäddat sängen & så!
Jag börjar jobba klockan 16, och innan dess har jag tänkt lägga över alla låtar och bilder från bärbara datorn till en hårddisk så inget riskeras att försvinna när vi ska lämna in dom på skolan.
men till att börja med ska jag ta reda på min tvätt och sedan duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0