Clap ya hands everybody

Still like a fire on a rainy night

Träningen idag gick fint, löpning & intervaller. Kändes faktiskt ganska bra, om jag bortser från snöflingor i ögonen och dåligt fäste. Det känns verkligen tråkigt att jag är borta nu ganska mycket och missar många träningar. Jag åker till Umeå i morgon för visning och kurs, och jag vet inte än vilken tid vi kommer hem, så onsdagsträningen kan vara i fara.
Jag måste nog packa eftersom vi stannar över natten i Umeå, det känns att på senaste tiden har jag haft många hotellvistelser, lyxigt! Det är klart att det ska bli mysigt, även om vi bara ska sova.
Snart är det lov igen och jag känner faktiskt inget behov av det. Jag är inte skolless ett dugg, tvärtemot. Jag stormtrivs. Det är nästan så att jag blir glad av att gå till skolan. Undantag fredagar. Annars är det roligt :-)
sötadrömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0