You shine brightest

det är onsdag idag och det känns bara som torsdag!
Känns iallfall bra eftersom jag har en massa oplanerat!
Igår jobbade jag iallfall! Mellan halv 8 och halv 4 ungefär. Dagen började trögt eftersom det hade varit Datacrash kvällen innan, men det löste sig till slut!
Efter jobbet åkte jag hem, åt litegrann och sov en stund. Åkte därefter på salongen och gjorde slingor, sand-beige, för att vara exakt!
Cyklade efter det till rebban och spenderade en stund med henne och emma.
Jag sov på hotellet (jag bor snart där) och började jobba klockan 6.
Sjukt roligt en grej, eller egentligen inte. Men i morse fick jag inte igång lampan i köket, så jag pysslade på där i mörkret och satte fram frukosten, till anneli kom klockan sju. Hon var lite mindre försiktig än mig och använde våld, så fick vi ljus!
Idagvar det iallfall mer folk än i går, mer än 80 lunch och sånt! och även ha rjag hunnit baka.
Nu har jag ätit och ska snart och träna och efter det ska jag till ellinpelin och se lite film och sånt=)
Hon ska stjussa mig på jobbet för att jag jobbar även i morgon. Är nöjd med att få jobba mycket nu alltså! på en vecka har jag alltså jobbat 60 timmar och fortsättning följer!
Pengar rullar in som det ska nu, kompis det går bra nnununununu=)=)=)=) LÖn idag. loove


Stadsfesten är igång. HEre i come. Shitttt alltså. det börjar i morgon. slutar jobba 15 eller 16 förfest klockan 17. Balzactälet till att börja med. Överallt och ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0