Sverige

känns skönt med vinst.
Ingen kickar fotboll som han, Zlatan. Känner mig nästan stolt över att ha han som ringsignal och var tvungen att starta låten när han gjort mål. Även om jag gillar Henke bättre, har dock haft ringsignalen sedan förra EM, 2 år alltså

Jobbade idag mellan 7 och halvfyra ungefär. Tankade och hämtade sedan Jimmie på dagis och åkte till Max, där åt lillen en barnbox och fick såpbubblor.
Vi åkte hem, såg barnprogram och jag somnade en stund. Sydde på min kjol, som förövrigt är jätteklaar nu.
Anna Monica Rebecca Ylva och Emma kom och såg sverige vinna över Grekerna, en härlig match.
Lillebror sover i min säng så jag ska gå och lägga mig nu, han kommer mycket säkert vakna tidigt i morgon.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0