ONE WAY TICKET

jamen kanske på tiden att skriva ned så det inte finns någon risk att jag glömmer bort det i framtiden
30/6, fredag. umeå. jag och bella strövade runt i umeåstad, mest på ålidhem på fysikgränd, sjukt roligt och sjukt mycket trevligt folk.
31/6, lördag. Buss hem klockan 8, pigg som en lärka? sov hela vägen i bussen och åt frukost, match mot bureå som slutade vinst 3-0. yes. 3p. Sprang till duschen och fick stjuss till bussen. Förfest på haga med världens bästa + jocke och hans kompisar. Slutade surt med slaggis.
1/6,söndag. Steg upp 10 och hoppade på bussen och träffade chrisoffer som jag pratade med hela vägen hem, världens härligaste (och sjukaste) människa som jag känner. JObbade hela kvällen sedan.
2/6, måndag. skola, brännboll. onödig tidsfördrift. Slingade emmas hår, klassen träffades på nordanå och grillade + festade lite smått! slutade med att vi gick förbi balzac där 3orna från jb var!
3/6, tisdag. skolavslutning. rektorns tal + Den blomstertid. Fick även ett diplom, som jag är så fruktansvärd stolt över. "Rookie of the year Åk 1"
One way ticket to the future.
"Tilldelas Denise Börjesson för ett otroligt engagamang och driv under detta läsår"
Tårögd och skakade, jag är så glad och så tacksam för min plats på skolan.
Såg balen och åt mjukglass (ÄNTLIGEN). Förfestade hos julia och slutade halv 12 packad hos rebecca där alla skrattade åt mig. DOCK mycket roligare än på kyrkholmen, jag svär.
4/6,onsdag. vaknade hos rebecca klockan 10, gick ut i den underbara solen och sedan in till stan och åt sallad vid älven. Mjukglass i bersan, handlade, lagade mat, rebecca grillade, MUMS, träning, film osv=)
5/6, torsdag. JObbade mellan 5 och halv 11. Hem och duschade, in till stan, tittade en stund på studenterna och mamma lockade mitt hår, gjorde mig i ordning och sedan till cammen. Förfest, grillning, kubb, fotboll och all dess innebörd. FÖR starka drinkar och så drack jag upp min sprit som jag skulle ha idag. CYklade (fick åka på pakethållaren för min dåliga balans) träffade massa som jag känner. Jag och Elin +Olles = Cider. Träffade en australienare så jag ringde min syster. sjukt för mycket jag hade druckit men FAN så roligt vi hade alltså. Ramlade med cykeln mitt i stan.
Det var så fruktansvärt roligt, och om det är någon som vill skratta är det helt okey för mig!!!!!=)
6/6, fredag. Vaknade kvart i 10. Törstig och ont i magen. Mamma tvingade i mig fil innan vi for till salongen. Ont i magen fortfarande. Gjorde mammas och jennys hår lockigt och mamma gjorde mitt hår. Åkte hem och gjorde resten klart. Tvingade i mig lite nudlar och åkte iväg till Hjoggböle.. VIgsel på Camilla och JOhans gård. jättefint med sång och hela köret. Bröllopsfest i Folkan i hjoggböle och alkoholfritt för min del. Pallade inte mer, och kände bara äcklelhet av alkohol. Körde hela familjen + Jenny och Björn hem!
7/6, idag. Vaknade av mamma klockan 7 och stjussade de till bussen. Lillebror ska på klassresa och resten följer med. Sov till kvart i 11, till stan, köpte paket till Pernilla och Sarah ( jag har världens sämsta fantasi, förlåt) och lite tyg. Nu har jag ätit lunch och ska på match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0