oh boy

började igår klockan sju. fullt med folk och jag bakade en massa. Jäkligt bra tidsfördriv iallfall!
Slutade strax efter3  så jag gick hem,  och självklart börjar det regna! gjorde mig i ordning och allting  och cyklade tillsalongen där förfesten ddrog i gång.
Vi hade bokat bord i balzactältet så vi åt där,i regn och utan tak. BRA planering. minuspoäng där!
Åkte karusell med sandra, men snubben som jobbade ville inte ha våra biljetter så vi åkte en annan också! Snurrade somfan att inte min arm hängde med, och sen fastnade den rakt upp avvindmotståndet,haha!
Kom hem vid ett eftersomjag skulle på vårdcentralen i morse! Åkte hem och sov en stund efter det och sedan in till stan och träffade ylva! sedan även rebecca :-)
Köpte några grejer och nu ska jag städa och duscha! vi ses på stadsfesten!!!!!!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0