Måndag

Igår kom jag hem vid halv ett och var alldeles för pigg för att sova, så jag lyssnade på musik en stund innan jag tvingade mig själv att sova! Vaknade strax efter 10 av min väckare och gick upp!
Började pyssla med min kjol, satt och sprättade ungefär en timma eftersom jag insett att jag inte ville ha den som jag sytt den, tog bilen till stackrönnan och hämtade jimmie på dagis.
Vi åkte till bårmuseet och jimmie fikade en mazarin och ett wienerbröd, ett under att hans lilla mage rymde det + en festis.
När vi skulle gå till lekparken så började det regna, så vi åkte hem och byggde lego en stund och jag läste en tidning.
Vid halv fyra var det på tiden för mig att åka hem så jag lämnade matvaror som jag handlat och fick stjuss till stan.
Tog ut sandras löshår och åt litegrann eftersom jag hade träning tidigare ikväll.
GIck faktiskt bra! I regnet, dock blev jag stämplad och det gjorde förjävligt ont, men jag lever=)
Nu tänkte jag gå och duscha sedan sova eftersom jag börjar jobba i morgon klockan 7.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0