hola!

hola, como estas?
har precis duschat och målat naglarna, eller bara finputsat litegrann!
Har spelat match och jobbat idag. Jobbet gick fint, jag och rogge på aurum och det gick galant, även om jag var trött eftersom jag jobbade till midnatt och somnade en timma därefter och steg upp just efter 6. Matchen gick bra för laget. Jag spelade nästan en halvlek, gick av med en blödning i knäet. kul alltså. Fast det låter värre än vad det är, för när jag går som vanligt är det helt okej, trappor och sånt är mer plågsamt. 3-0 iallafall och 3 poäng. Kunde blivit mer, två ribbskott och nära flera gånger. Nästa gång!!

Nu ska jag iallfall och se SATC på biooo, kommer bli hur bra som helst! Ska träffa tjejerna på ica halv 9 och jag hoppas att det hinner sluta regna innan jag beger mig mot city.
I morgon börjar jag jobba klockan 6, när ska jag hinna sova? blabla! träning därefter också och kanske ska förbi dadddi.
Jobbar Måndag-Torsdag förmiddag plus lördag.
Festivalen är så nära att jag känner doften, en helt underbar doft. kommer bli bättre än alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0