doyou right


Finns mycket att berätta om helgen, alldeles för mycket.
Fredag hos Elin, med all the girls, utom emma som jobbade. Drack och hade en jävligt rolig stund! Stadsfesten och allt sånt. Karusell och artister,såg dock ingen, eller5 minuter av Europe. Trallade mest och dansade i öltälten.
Lördag,jobbade klockan 6. En snubbe kom aspackad in genom dörren och går direkt till baren, spelade biljard med sig själv i 2 timmar och var bara allmänt sjuk. Världens kaos hela daagen med tidiga ankomster och för lite personal!
Handling och matlagning,cider, göra sig i ordning, umeåkillarna anländer och vi äter tacos förfestar och all dess like.
Jag fick utslag på hela mig.  Började med att jag tittade mig i spegeln och var jätteröd om kindernaoch en rödprick i pannan, utökades fort till hakan och sedan rödafläckar på bröstet och axlarna. knivhugg i mellangärdet och jag ville dö. vilade en stund. Och sedan gick det över.
Dansade mest i öltälten och gick omkring, skulle se någon artist, men det blev inte heller, åkte hem av trötthet. Lät Tobbe & Erik sova på en madrass/soffan i mitt rum istället för tälta i kylan.
Vaknade halv12 av att mamma väckte mig = ingen väckare för engångsskull!! var nog det bästa på länge efter att inte sovit längre än 9 på 3 veckor. fint väder idag och allt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0