damn yoooou

hoppsaaansa, i morgon ger vi oss av. Söderut.
Idag har jag varit på en promenad, tvättat 2 tvättar och städat. Varit och handlat litegrann, köpte ett paket till agnes som fyllt år och lagat mat. Det är ungefär det.
Nu tänkte jag lägga mig framför tv:n en stund och sedan har jag träning ikväll.
Jag hoppas att mamma hinner komma hem innan halv 7 så hon hinner klippa mig också, behövs verkligen.
Men som sagt, i morgon åker vi mot oslo. Fredagkväll går färjan till danmark. Och på måndag åker vi till Göteborg och jag träffar upp tjejerna. Där börjar festen och shoppingen. Shitt :-) Kommer hem midsommar på fredagen, och jobbar direkt på kvällen! Sedan jobbar jag nästan varje dag till stadsfesten.  Kan inte bärga mig, det är bättre än bäst. llovee


Kommentarer
Postat av: Sarah

hihiii vi ses på måndag!:D :D

2008-06-11 @ 22:23:04
URL: http://metrobloggen.se/sarahfrank

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0