dag 1

sommarlovet har börjat som på räls
KANONväder idag alltså. Igår var jag och tittade på balen, mycket tjusiga par som var beskådade av flera hundra ögon!
Förfestade hos julia, väldigt mysigt må jag lov att säga. Mot min vilja till kyrkholmen och världens sämsta "fest" så jag tog mig friheten att lämna. Åkte till rebecca där det var tetime! JUlia, Monica, Bella och Ylva satt i köket när jag anlände och rebban var på vift. Dom skrattade åt mig en stund=)
jag och rebban vaknade vid 10 och lade oss ute i den underbara solen, åt sallad vid älven och glass i bersan! Grillade till middag och en UTSÖKT sallad. Stjussade hem anna och tränat. Min dag!
Nu är det filmtime! jobb i morgon, sedan att se stunderna! avslutas i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0