ANDRA JUNI

I helgen hände det verkligen massor, och jag menar det.
Fredag var det jag och bella mot världen, och emelie, linn & några snubbar. Fysikgränd och all dess innebörd.
Lördag var det världens finaste förfest i världens finaste hus på haga. Fina människor och allt var bra utom slutet.
Träffade Björn båda dagarna även!
Åkte hem på fredagen för att spela match, och som andra gånger spelar jag bättre dagen efter. (aldrig dock bakis) för jag blir ju aldrig bakis :-)
Jobbade söndagkväll och det gick som på räls, dock en aning trött i morse, vad gör det om hundra år?
Slingade Emmas hår efter en jätteonödig dag på skolan och sedan var festen i gång! Klassen grillade på engångsgrillar på nordanå och drack cider. mums alltså. Gick förbi balzac där stundenterna från jb höll till och pratade, jag kände att jag borde ta mig hemåt eftersom skolavslutningen i morgon. Shit, det känns nog inte  som det.
och jag älskar att jag aldrig blir bakis. väck mig i morgon girlssss! HVRV1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0