all I want

det är alldeles för tidigt nu, eller alldeles för lite sömn, jag vet inte!
Bion var bra igår, kom till hotellet vid 12 och somnade inte förrän 1. Kände pressen när jag inte kunde somna då jag vsste att jag skulle upp före 6! ajja, hände iallfall en rolig sak på jobbet igår, eller när jag kom från bion så säger sandra
"Ska du inte ta din lapp nu, den har legat här länge nu!" och räcker mig en lapp. På Lappen står det ett namn och ett nummer och ett meddelande " Från killen som aldrig blev klippt"
Haha jag gapskrattade. Att sånt kan göra en så glad.

Frukosten är iallfall framme nu. Blev lite trött när jag satte mig ner så jag ska nog gå och baka. Det är bara en liten lunch, men de uppskattar de nog. Snart kommer förhoppningsvis Christoffer, alltid kul att lyssna på hans funderingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0