wallaaaa jag svär

Dagens vill ha: Ledigt i helgen
Dagens klädsel: Jeans, blommig klänning
Dagens smink: mascara och rouge
Dagens frisyr: utsläppt, snelugg
Dagens planer: har ätit lunch med pappa och ska jobba snart (boka resa)
Dagens saknad:-
Dagens dummaste: -
Dagens roligaste: sundsvall (?) resa
Dagens misslyckande: inget än så länge
Dagens drog: melontuggummi
Dagens köp: hudkrämer
Dagens godis: -
Dagens humör: helt perfekt




Lunchat med pappa och snart bokat resa. Kanske en minitripp extra. JObbar ikväll och faktiskt så känns det inte jobbigt.
Jag blir snart fattig, men vad gör det om hundra år? det händer iallafall saker imitt liv.
Och allt är så himla mycket enklare för att jag har världens bästa vänner.

helt utan ordning eller så. Ni gör allt så mycket bättre.
ELIN REBECCA EMMA EMELIE ISABELLA DENISE - against the world

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag ar ju dagens saknad! :)

var ska du resa i aug?



saknar dig!! ta hand om dig!

2008-07-08 @ 12:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0