you make

jag vill sova! är så grymt trött! tänkte vila en stund innan jag börjar baka!
jag tänkte baka hur mycket som helst, eller iallafall chokladbollar, sockerkaka, morotskaka, bullar, kladdkaka och den sista har jag glömt, eller var det något mer?

jaja jag får börja så i allafall!
Körlektionen idag gick iallafall bra, var väldigt trött, men det gick fint!
efterdet kom en tjej från norran och intervjuade mig, till "äntligen 18" blev lite halvt förvånad, mamma hade skickat in mig, eller hon sa faktiskt innan jag skulle dit att hon hade gjort det! hade glömt det när jag körde, men det var roligt!
har ätit middag nyligen och jag håller på att somna, så det är dags att ta en vilopaus,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0