To try and turn back time

kafferast, kände att jag behövde en kopp för att vara på topp! är nästan lika pigg som i morse! så ska det förbli :-)
känner mig glad och allmänt peppad just nu! på station på fredag, på Rihanna, på lax till middag, and so on! allting det vill säga!
jag slutar om 3 timmar, det ska nog gå fort eftersom hela morgonen har sprungit iväg!

att jobba i går gick också förövrigt bra, spelarna åt mycket, ännu mer till frukost! jag förstår inte, jag fyllde på grymt mycket bröd, och det räckte precis. Det var 40 pers som skulle äta, säkerligen bröd för 50-60! det var nog en & en annan som tog med sig på bussen!

jag håller på att dammsuga resturangen men det är lite småjobbigt att jag inte hör när det ringer, men jag gör mitt bästa!

kaffet är uppdrucket och nu tänkte jag fortsätta!



20 Januari 2001
Det kan vara skönt att tänka tillbaka att minnas! Sakna och längta.
Så mycket att säga och fråga. Var det ödet? men vems öde?
Tänker ofta, mer eller mindre men inget kan ändra det förflutna.
Man kan bara blicka vidare framåt. Jag hoppas att du är stolt.

I miss you
Miss you so bad
I don't forget you

I wish that I could see you again
I know that I can't, oooh
I hope you can hear me
'Cause I remember it clearly
I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why?
And I can't take it
It wasn't fake it
It happened you passed by
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0