Tisdag, 15 Januari

FLYGET är bokat! den 12 mars klockan 06.20 lämnar vi skellefteå, jag längtar så otroligt!
jag undrar förståss vad mamma kommer att säga, men ja! jag åker hur som helst :-)
hotell ska snarligen bokas och sedan är allt klart!hoppas innerligt på att monkan och rebban ska med! blir så mycket roligare då!
träningen gick bra,var inte så jobbigt i början, men i slutet kände jag mjölksyran helt och hållet bränna! jag överlevde, sitter här! Jag har precis duschat, borstat tänder och har sovkläder på mig!
sängen står i högsta hugg för sovning!
ska stiga upp runt kvart i 9 = sovmorgon! halken som sagt och det ska förhoppningsvis gå prima!
har träning, teakwando direkt när jag kommer tillbaka på Soo Shim, 1 timma!
I morgon till middag (om jag hinner) blir det troligtvis rester från idag! utsökt kyckling+nudelwook! till lunch har jag gjort en kycklingsallad:-)
nu tackar jag för mig! sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0