söndag!

söndagar brukar ofta vara tråkiga och allmänt dryga, men inte idag!
jag steg upp kvart i 10, jättetrött och död! gick och la mig vid 2 så det var nog rimligt att jag inte var pigg!

jag klädde mig och åt fil och var redo klockan 10 när sandra kom och hämtade jag och mamma!

vi åkte till salongen där jag tog ut löshåret på sandra, tonade hennes hår, toppade och sedan satte in nytt löshår! det har tagit nästan hela dagen eftersom vi tjollradepå! pratade mest om allt annat, åt och gjorde ett försökt till att laga kaffemaskinen! fast jag misslyckades!

resultatet blev iallalfall bra och sandra är nöjd :-)

nu har jag precis ätit middag, så magen är mätt!

ikväll ska jag vara med elin eventuellt några mer, kanske gå på bio eller dylikt! nu tänkte jag fortsätta att skriva om nyåret... kommer nog ta evigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0