skellefteå

spelar match idag! Timrå hemma och ställningen efter två perioder är 0 mål mot 0!
jag hoppas på 3 poäng ikväll och att linköping vinner över brynäs!
körlektionen gick fint! körde på motorväg och fickparkerade! efter det gick jag in på salongen en stund och pratade med sandra! planerade för den 25e!

gick även förbi på ica och handlade! jag hade slut ost, mjölk och banan!

cyklade hem och mötte lisette vid dörren!

vi värmde upp mat som blev över från igår, som planerat! finns kvar lite till, men det ska jag garanterat inte äta i morgon! såfall blir det 4 gången irad! så jag frös in det!

tränade lite på körkortsteorin, somnade även när jag låg i sängen med datorn på magen och gubben pratandes för fullt! alltså om teorin!

nu är det paus i hockeyn och jag tänkte skriva litegrann om mig själv som jag ska lämna till svenskaläraren!

tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0