play it!

god middag!
nu är det så att jag har varit i piteå hela dagen. Det började med att vi träffades på körskolan klockan kvart i tio, sedan startade färden mot piteå och halkbanan. Jag körde halva biten vilket gick rätt fint!
väl framme fickvi prova på att välta i en bil och ta sig ut och sedan att krocka i 7km/h
efter det betalade vi och hade en lite genomgång hur dagen var upplagd! lät vääldigt svårt och jag hade hjärtat i halsgropen!
väl ute körde david med oss ett varv och demostrerade.
Jag med att åka, vilket  var en lättnad, så han jag åkte med körde banan fleeera gånger innan vi blev ombedda till att byta.
det kändes bra och inte svårt alls!
då det väl var min tur hade nervositeten släppt helt, det gick fint :-)
rast mellan den andra banan och lunch,jag hade med mig kycklingsallad som smakade fint!
andra banan började jag också att åka, det gick bra, även när jag körde :-) så vi åkte hem och hade avklarat halken!
vi kom till körskolan just före 20 över och min träning skulle börja halv, cyklade hem, bytte om och cyklade till träningen, jag kom 32 kanske, så jag hann :-)
nu tänkte jag först duscha sedan sy och skriva klart svenskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0