min födelsedag!

jag hade endast engelska idag! kändes ganska skönt!
 Åt lunch och skulle prata med svenskal'raren innan jag tog bussen, men hittade aldrig henne så jag hann inte med bussen, så pappa stjussade hem mig istället!
när jag kom hem städade jag och sedan kom Jenny förbi, med 2 paket bara med "flytta-hemifrån-grejer" från Aurum, mest glad var hon nog överatt jag får stänga själv nu!
Sedan åkte jag och mamma och handlade, till nästkommande vecka! så det blev rätt mycket!
Klockan 5 kom "släkten" på middag, vi åt, fikade och pratade när det ringde i telefonen, försäljare från telia, jag tänkte inte mer på det, men sedan när samma nummer ringde igen var mamma väldigt angenäm att svara!
iallafall så sitter jag och håller på att berätta en grej när mamma sätter ett pannband över ögonen och knyter runt en sjal. Så klär jag på mig och går ut till en bil, den som ledde mig vägrade säga ett ord så jag lydde.
Jag fick ett sms just när vi gick ut ur huset så jag tvekade litegrann innan jag vågade lämna i från mig den till den som satt bredvid. jag anade att det var emelie som hittat på något, jag bjöd på godis och satt där och skrattade för mig själv. jag inser hur sjuk det måste ha sett ut.
Sedan ringde Sandra och jag pratade på med henne, sedan när vi lade på pratade jag med mig själveftersom alla vägrade att svara. Skrattade, bjöd på godis och tjollrade på.
Efter en stund när vi kört runt säger jag "Om ni försökter förvirra mig är jag redan borta".
JUst därpå när vi var framme kliver jag ut och en äldre man (jag hör på rösten) leder mig i några trappor snurrar på samma ställe ,öppnar en dörr och säger "jag hoppas du får ha en trevlig kväll" sedan hör jag "ja må hon leva" börja i full stämma! vilka fina vänner jag har=)
NÄr Helena , Madde och farmor Dagmar kom kunde nog ingen hålla sig för skratt. Julia eller ja, Dagmar är verkligen rolig, standup komiker! gud såvi skrattade
sedan åt vi tårta, pratade, spelade spel och hade allmänt mysigt! jag måste nog ha världes bösta vänner:-)
nu ska jag sova, fika i morgon! då ses vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0